תפסיק לנסות לחיות ברגע

תוכן עניינים
ציוץ
[ 19459007] שתף 38
[ 19459020] פין
38 מניות

"חי ברגע!"

 

זהו קו המורים למשחק (כולל אני) רוכלים כבר שנים. וזה קו שאני מבין לגמרי. אחד ההיבטים המרגשים ביותר ביצירה הוא אותה תחושת התעלות מוחלטת כשאתה בקשר עם שחקן אחר, שחיה באמת ברגע.

 

עם זאת, אם אתה מחבב אותי, השנייה שאתה מוצא את עצמך במצב "ברגע" פתאום אתה מבין שאתה משחק, מתוודע לקהל ואתה לגמרי יוצא ממנו. המונולוג הפנימי שלך צועק "תפסיק לפעול, וחזור לרגע!" וככל שאתה צועק יותר, אתה מתחיל לזוז ולדבר כמו חתיכת קרטון.

 

לחיות ברגע זה המטרה, אבל המחשבה על זה לעולם לא עוזרת. אז הנה המחשבות שלי על היותו שחקן יותר נוכח, מרגע לרגע, מבלי להיבהל ממש מהיותו ברגע.

 

מדיטציה

 

מדיטציה היא כלי הנשק הסודי של אמנים מצליחים רבים. זה הנוהג לקבל ולהרגיע את המחשבות השליליות או הכפולות המוכרות מדי לשחקנים. הכנת תרגול גישור יומי (אפילו רק 5-10 דקות ביום) תתחיל להחליק את המחשבות המטורפות האלה. מדיטציה לפני מופע והתמקדות בנשימה עוזרת להירגע ולמרכז אותך, מה שבתורו מאפשר לך להיות נוכח יותר עם חבריך לשחקנים.

 

האזן

 

התמקד בשחקן האחר. זה לא אמור להיות תורך, תורי, משחק משחק טניס של הסצנה, זו שיחה בין שתי דמויות. אחת הטכניקות היא להדגיש את המילה שהשחקן האחר אומר שמעורר אותך לדבר. העברת המיקוד למילותיו ולפעולותיו של השחקן האחר תעזור לכם להקשיב באופן פעיל, ולכן באופן טבעי להגיב.

 

נשמו

 

תתפלאו מהתדירות שאתה עוצר נשימה על הבמה. וודאו שאתם נושמים. נשימה היא המפתח לתחושת מקורקע ורגוע. כמו רוב הדברים, זה מנהג, וזה צריך להתחיל בחזרות – לא במהלך תצוגה מקדימה ולא ביום הראשון שלך. זה מגיע גם עם ניסיון, ככל שאתה מעמיד את עצמך במצבים מאתגרים, אתה קם יותר ועושה את העבודה ונשום דרכו, כך תצטרך לחשוב על זה פחות.

 

הכן

 

כלל זהב: ככל שתכין יותר הכנה, תמצא חופש בעבודה שלך. אם הקווים שלך מוצקים, תוכלו לנסות ולשחק. אם אתה מכיר את הדמות בהצגה, אתה יכול לסמוך שהיצירה שם ולא תצטרך לדחוף או להפגין מערכות יחסים. לכולנו יש תהליך משלנו, אז מה שזה לא יהיה, עשו את זה, וככל שהוא יותר מפורט וספציפי, כך הופך להיות 'קל יותר להיות ברגע' קל יותר.

 

הערה: עבודה אינה חייבת להיות פירושה של עבודה אינטלקטואלית כתובה. זה יכול להיות חזרות יסודיות ועבודות דמיון על הדמות שלך והמחזה.

 

 

תשכח מהעבודה

 

עשית טונה של הכנה למשחק. התמוטטות סצינות, מונולוגים פנימיים, יעדים, יעדי-על, סיפורי-רקע, תרגילים רגשיים, פעולות, טקטיקות, טכניקה ווקאלית, גופניות. עכשיו כל מה שאתה רוצה לעשות הוא להציג לקהל או למצלמה את כל העבודה הנפלאה שעשית. הבעיה היא שהופכת אותך לשחקן שור מכני. צריך להרפות. העבודה צריכה להצית את הדמיון שלך ולתת בהירות למערכות היחסים שלך בסצנה. אבל ההחזקה ביצירה ההיא תביא אותך לראש ולרגע.

 

תפסיק לנסות להיות שחקן טוב

 

לכולנו יש את הקול הקטן והנוגע הזה בראש שעוקב אחר כל מילה ומחווה שלנו (geez, למה עשית את זה). למרבה הצער, הקול הזה לא הולך לשום מקום, אז אל תבזבז את האנרגיה שלך בניסיון לגרום לו להפסיק. פשוט הפוך לסלוח יותר מהעבודה שלך והפסיק לנסות לספק את הביצוע המושלם, יהיה אשר יהיה. אין דבר כזה מופע מושלם, יש רק את הטוב ביותר שלך. אז אם עשית את העבודה ואתה מרפה ממנה, אתה בוודאי תעשה כמיטב יכולתך. ותהיה גאה בזה.

 

הרגע הנוכחי הוא מקום יפהפה. זה חם, מרגש וכל השחקנים רוצים לגור שם כל יום ויום. אך ככל שנרצה בכך הוא הופך להיות חמקמק יותר. במקום זאת, עלינו להתמקד בהקשבה ובמעורבות עם חברינו לשחקנים. אם אנו חשים שטוחים, מנותקים, עייפים, שטויות, תקועים או נואשים – חבקו אותה. יש מספיק מבקרים שם, אל תעשו אחד משל עצמכם. המטרה היא לספר סיפורים ולשתף חוויות, אז תתאהבו בזה, במקום תוצאות הסיום והתגמולים.

 

ציוץ
[ 19459007] שתף 38
[ 19459020] פין
38 מניות

השאירו פרטים למידע נוסף על השירות ונחזור אליכם בהקדם

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה