שכחך שהלכת לבית הספר למשחק (מייד)

תוכן עניינים
ציוץ
[ 19459007] שתף 42
[ 19459020] פין
42 מניות

בית הספר למשחק הוא מדהים. 40+ שעות בשבוע של אימונים אינטנסיביים, אתה מכיר חברים לכל החיים, לומד על עצמך, ואם יש לך מזל, הפוך לשחקן הרבה יותר טוב.

 

הם אומרים שתואר משחק שווה ערך לעשר שנים בענף. ואני חושב שזו הצהרה הוגנת. קשה לנסות להתקדם בענף בלי לתמוך בקורס משחק הגון. זה יכול לקחת שנים ליצירת קשר ובעיקר אם אתה מנסה לעבוד בתיאטרון, חברות תיאטרון מובילות פשוט לא יתייחסו אליך ברצינות בלי הכשרה רשמית מאחוריך.

 

אז למה אני אומר לך לשכוח את אימוני המשחק שלך?

 

הבעיה עם בית ספר לדרמה היא שאתה סביר להניח שתסיים תאום זכאי. אתה מרגיש בלתי מנוצח. עומדת מאחוריך 3 שנות אימונים, גילית את תעלומת המשחק, וכנראה שתנחת סוכן בליל חלון הראווה שלך . זה ירגיש כאילו החלומות שלך מתגשמים, ובקלות יחסית. אבל בכל שנה מתווספת חבורה נוספת של סטודנטים צעירים ומוכשרים לשפע השחקנים בעירך.

 

ככל שתקדימו לשכוח את התואר בבית הספר לדרמה שלכם ייטב.

 

ברגע שאתה יוצא מהדלתות האלה, חשוב על התחלה מהתחלה. גם אם אתה נוחת על ידי סוכן נהדר וכל היתרונות הנלווים אליו, התחל לעבוד מהיסוד והשתחרר מכל רעיון שאתה חייב בעבודות משחק מקצועיות. כי התעשייה לא חייבת לך כלום!

 

לכל שחקן שסיימתי אתו, לא משנה כמה הם היו מצליחים בתחילה, היו תקופות אבטלה ארוכות. בהכרח כולם עבדו ב תיאטרון עצמאי או בהפקות ללא שכר. וכך גם אני. מכיוון שלא משנה כמה עבודה מקצועית תקבלו אחרי לימודי דרמה, תמיד תוכלו בסופו של דבר לעבוד על פרויקטים עם חברים וקריאייטיבים, ללא תמורה כספית מועטה עד לא.

 

כמו כל מקצוע אחר, רק בגלל שיש לך תואר, זה לא אומר שהתעשייה תספק לך זרם קבוע של עבודה בתשלום. עבור שחקנים, עלינו לחצוב את דרכנו. יש הרבה יותר שחקנים ממה שיש פרויקטים, וככל שתקדימו לקבל את זה, כן תוכלו להתקדם עם זה מוקדם יותר.

 

 

עשה תיאטרון אינדי

 

תיאטרון אינדי הוא איך אתה בונה קריירת תיאטרון מקצועית. זה אבן דריכה, זה יכין את הכישורים שלך, זה יעורר אותך ויהפוך אותך לשחקן טוב יותר. יש לך גם חופש יצירתי יותר, וההזדמנות לקחת סיכונים גדולים ולהיכשל לתפארת. אז תעבור מיד, השאר את האגו שלך ליד הדלת, ועשה כל מה שצריך כדי להיות מעורב בכמה מופעי תיאטרון אינדי. שלח כמה הודעות דוא”ל, חבר חברים לתיאטרון, כתוב יצירה משלך, צור חברה משלך, למד כיצד להיות מנהל במה – אתה תצטרך לנקוט יוזמה ולהתמיד. זה כיף, זו הזדמנות לתרגל את המלאכה שלך וזו דרך אש בטוחה להבחין בסוכנים, במאים וחברות תיאטרון מקצועיות.

 

 

קח עבודת סרטים שלא שולמו

 

הדבר נכון גם לקולנוע וטלוויזיה. אף שחקן מעולם לא החמיץ את העבודה מכיוון שהיו להם יותר מדי סרטים קצרים תחת חגורתם. כל פרויקט שאתה עושה, כל דמות שאתה משחק, הוא חוויה לימודית. אף על פי שזו עבודה קשה, שעות ארוכות וללא תמורה כספית מועטה ללא תועלת, אתה הופך לשחקן טוב יותר בכל פעם שאתה מכניס את שרירי המשחק שלך לעבוד.

 

תוכלו ליצור קשרים לא יסולא בפז ולהראות לתעשייה שאתה נלהב ושוקק לעבוד. עבודה על מגוון תפקידים, עם אנשים שונים, לא רק שתמתח אותך, אלא גם תעזור לך למצוא בהירות סביב סוג העבודה שאתה אוהב לעשות ותעניק לך הכוונה וכיוון לתפקידים עתידיים.

 

 

אינך צריך לבחור

 

חלק מהשחקנים חושבים שלקיחת הופעות קטנות יותר או לא משולמות תוציא אותם מהמרוץ לדברים הגדולים. הם מעדיפים להיות בהגרלה, לבחון פרויקטים גדולים מדי פעם, ולא לעבוד על מלאכתם בכל סיכוי שהם מקבלים. האמת היא שאתה לא צריך לבחור כזה או אחר. אתה יכול להמשיך לבחון גם כשאתה עובד על פרויקטים קטנים יותר. כל עוד אתה מסודר, גמיש ונעים לעבוד איתו, פרויקט ללא שכר לעולם לא יעמוד בדרכם של עבודה מקצועית. התעשייה מבינה מאוד את זה.

 

יש גם אסכולה שלקוח עבודה ללא שכר, תדליל את המותג שלך כשחקן. אני חושב שזה פשוט לבחור את הפרויקטים הנכונים, למצוא איזון טוב. אל תשתגעי ותירשמי ל 12 סרטי סטודנטים בשנה, אתה לא יכול להיות צודק בכל אחד מהתפקידים האלה. אוצר את הקריירה שלך – בחר פרויקטים כתובים היטב, שאתה מתחבר אליהם ומאמינים בהם. אתגר את עצמך ותהנה. זה רק שחקנים אחרים שאוהבים לזלזל זה בזה על ביצוע העבודה שכביכול מתחתיהם. אך במציאות גם הם מייחלים שהם היו נועזים מספיק ללכת אחרי ליבם האמנותי ולא לאגו.

 

רוב חברי השחקנים מלהטטים את שני העולמות: שבוע אחד הם עובדים עם להקת תיאטרון צמרת, והשני מצלם סרט קצר של חברים. עקוב אחר העבודות שמעניקות לך השראה, ולא משלחת המשכורת.

 

הסוכן שלך יעריך גם אותך מחפש את עבודתך. הם רגילים לשחקנים שיושבים על גבם ומתלוננים שהם לא מקבלים מספיק אודישנים . הסוכן שלך יכול להשתמש בעבודה שאתה מקבל כדי לעזור לך להציע לך לפרויקטים מקצועיים אחרים. אתה והסוכן שלך צוות, ואם אתה משלב כוחות אתה מכפיל את ההזדמנויות שלך לעבוד בענף .

 

מסקנה

 

אם אתה יכול לצאת לענף עם גיבוי של תואר בבית ספר לדרמה, אבל הגישה של הוסלר בן 10 שנים, אני חושב שאתה באמת יכול להתחיל קריירת משחק אימתנית. אתה הופך למישהו שבמאים, מפיקים ושחקנים אחרים רוצים לעבוד איתו. אין לך אגו מסוג “לאחרונה אחרון” שאתה ממוקד עליו ואתה עובד קשה. זו גישה מעצימה ותעניק לך קצת נוחות כשאתה מתאבל על יציבות פיננסית.

 

ציוץ
[ 19459007] שתף 42
[ 19459020] פין
42 מניות

השאירו פרטים למידע נוסף על השירות ונחזור אליכם בהקדם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה