פרנצ'סקה מנזי: איך הקול הפך למשרה החלומית שמעולם לא ידעתי שרציתי

תוכן עניינים
שתף
[ 19459013] ציוץ
] פין

Francesca Manzi

“יכולתי לא להיות מאושר יותר מכך שהקולית הפכה ל”דבר “שלי, ואני כל כך אסירת תודה על הדרך בה המריאה” – פרנצ’סקה מאנזי

כשהחלטתי להפוך לשחקן והמשיך לבית הספר לדרמה (האקדמיה לאמנות התיאטרון של איטליה בלונדון) בחיפוש אחר החלום הגדול הזה, הכל עסק בטלוויזיה, סרטים ואספקיה. תיאטרון לילי. ביליתי חלק גדול מילדותי בצפייה במחזות ובמחזות זמר, ונשכיתי על ידי החיידק במשחק בגיל צעיר. חלמתי על יום אחד “לדפדף על הלוחות” על במת ווסט אנד ולעקוב אחרי כמה מהמגדלים. באותה תקופה, בתי ספר לדרמה בלונדון התרכזו לעתים קרובות במה שהיית מכנה “אימונים קלאסיים”, שעסקו בגרפיקה, טכניקה, פיזיות והפקה קולית, ולמדנו את הטקסטים הקלאסיים – שייקספיר, צ’כוב ובקט, עם כמה מודולים בספר משחק המסך זורק פנימה, והטקסט המודרני מדי פעם.

הקריירה שלי החלה על הבמה (באופן טבעי!) בה שיחקה את דסדמונה בפסטיבל שקספיר אותלו בפסטיבל פרינג ‘המפורסם באדינבורו. אחריה שפע של תפקידי במה אחרים, וגם כמה עבודות קולנוע, לפני שעברתי ללוס אנג’לס להמשיך בקריירה שלי. פיתחתי אהבה למשחקי מסך, ודמיינתי המון תפקידי טלוויזיה וסרטים, ובימי חופשה ביליתי בשכיבה סביב בריכה ולוגמת קוקטיילים או רכיבה על אופניים לאורך החוף. “איזה חיים!” חשבתי.

מה שלא ציפיתי היה שכמה שנים אל תקופתי בארצות הברית, הייתי מעביר את המיקוד לבניית קריירה בקולי קולי, ואף מפתיע יותר – אני מתאהב לחלוטין זה, ומצא את אותה תשוקה המניעה אותי אל קולי על פני מטרות שפעם הניעו אותי לעבר הבמה והמסך!

מדוע חשוב להישאר פתוחים ולאפשר את החלומות והמצבים שלך להתפתח

גיליתי עולם חדש לגמרי – יש כל כך הרבה אזורים שונים של קול קולי וצריך לגלות היכן עוצמות הקול שלך שוכנות, להחליט באיזה תחומים אתה מתמקד, לחקור אילו מפיקי הדגמה מצטיינים בתחומים אלו, ובדומה למשחק מסך – עם מי תלמד ?!

תמיד הייתי טוב במבטא ובניבים, ואהבתי אנימציה, כך שזה נראה כמו מבטל. בנוסף, אהבתי את הרעיון להיכנס לזירת משחקי הווידיאו ההולכת וגדלה, והרגשתי שיכולים להיות שם הרבה תפקידים בשבילי. אז הקלטתי את ההדגמות שלי והיה לי המזל הטוב שהציעו לי ייצוג עם אחת מהסוכנויות המובילות בארה”ב (Atlas Talent). וכך זה התחיל!

לקח זמן להזמין את עבודתי הראשונה (כפי שהוזהרתי שזה יעשה) – 110 אודישנים, ליתר דיוק – אבל התקשר לתפקיד קבוע בסדרה באולפן ענק שלושה חודשים עד לאודישן השאיר אותי מלא תקווה, וכשהמשרה הגיעה, זה היה אחד גדול למשחק הווידיאו Halo 5 (אם כי לא ידעתי זאת בזמנו מכיוון שפרויקטים גדולים כאלה נשמרו בסוד ונתנו קוד שמות). זו הייתה חוויה מבריקה, ונתנה לי את הביטחון להמשיך לאורך הקול.

מאז הזמנתי תפקידים ראשיים במשחקים כמו The Unspoken , וגם התחלתי לעבוד בתפיסת תנועה והתאהבתי בזה גם, אבל זה פוסט אחר לגמרי! עבדתי על סדרות אנימציה ‘כמו Enchantimals עבור Mattel, וקמפיינים מסחריים לתוכניות כמו South Park , מותגים וחברות עולמיות כולל Comcast (לקמפיין XFinity אולימפיאדת ריו), בנק של אמריקה, מריוט אינטרנשיונל, מאסטרקארד ואקסרנטור, בין היתר.

אני באמת אוהב כל היבט של קולי בעבודה על משרות, ובעוד אני עובד לעתים קרובות על הבמה והמסך (אני תמיד אשמח שתפקיד הטלוויזיה הראשון שלי היה הפוך Malin Akerman בראדלי וויטפורד בשנת אשת הגביעים !) לא יכולתי להיות מאושרת יותר מכך שהקולית הפכה ל”דבר “שלי, ואני כל כך אסירת תודה על הדרך שהתרחשה. חלומות האוסקר שלי הפכו עכשיו לחלומות של אנני (פרסי האנימציה) – הנה מקווה!

נכתב על ידי פרנצ’סקה מנזי

[ 19459007] שתף
ציוץ [ 19459009]
פין [19459010 ]

השאירו פרטים למידע נוסף על השירות ונחזור אליכם בהקדם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה