התבונן סביב ותראה איך כמעט כל ענף גדול הושבש בשנים האחרונות. ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה ותפקיד האינטרנט ראו חברות כמו Uber, AirBnb, Deliveroo ואינספור אחרים משנה באופן קיצוני את הדרך בה אנו עוסקים בתעשיות אלה. וברור שזה קורה גם בעולם המשחק עם הדומיננטיות של נטפליקס. כל ההתפתחויות הללו נקבעו בכך שהעניקו לצרכן הסופי יותר כוח ושליטה על זמנם.
לשם כך אנו בעידן בו המסלולים המסורתיים לשוק אינם עוד המשחק היחיד בעיר. כמי שעבד בשיווק דיגיטלי למעלה מעשר שנים, הייתי בעמדה מעניינת של היכולת לראות כיצד התעשייה והפלטפורמות החדשות הללו מצטלבות עם עולם המשחק.
לא תצטרך לחפש זמן רב כדי למצוא מידע מדוע שחקנים צריכים להיות בעלי נוכחות מדיה חברתית. וזה המקום השכיח בימינו. עם זאת, אני תוהה אם אנשים פשוט מחזיקים אותם, ובכן … … שיהיה להם. בלי בסיס למה שהם מתכוונים. קל ללכת לאיבוד ברמת המיקרו של שימוש באינסטגרם, טוויטר, פייסבוק וכן הלאה. אך חשוב להבין גם את רמת המאקרו. הדפוסים ברורים, הפלטפורמות הללו הרחיקו את הכוח ממה שהיה בעבר תעשיית מדיה שנשלטת על ידי קומץ אנשים. כעת, קיימת ההזדמנות עבור כל אדם ליצור ולהפיץ בקנה מידה. לפעול ביעילות כסוכנות מדיה משלהם.
הרשתות כפי שאנו מכירים אותן נאבקות, מנסות לעמוד בקצב של עולם שנשלט על ידי נטפליקס ובעידן בו יוטיוב, אינסטגרם וסנאפצ'ט הם כמו ה- NBC, CBS ו- ABC החדשים. פודקאסטים הם מה שהיה פעם הרדיו, הדפוס הוא מה שתמצאו כעת ב- Medium או בטוויטר (לטופס קצר). לכל מי בסביבות גיל 25 ומטה זה אולי נראה כמו הנורמה. וזה לא מפתיע שמדובר בנתונים דמוגרפיים שיוצרים את הכי מפורסמים באינטרנט / ב- YouTube. לאנשים מבוגרים יותר, אנו זוכרים את ימי החיוג. תקופה שהאינטרנט היה חדש והנתיבים לשוק היו הרבה יותר לינאריים.
אני חושב שקל לנו להגיע למקום בו אנו מפארים יותר מדי את העבר ומשמחים דמוניזציה של ההווה (והעתיד). לכל הדיבורים על מה שהאינטרנט והמדיה החברתית עשויים לחברה, הדבר האמיתי שצריך לזכור הוא ……….. זה לא הולך לשום מקום. אז מה אתה הולך לעשות עם זה? אני יכול לומר לך ממקור ראשון שמרבית המותגים הגלובליים הגדולים עדיין מערערים את השיווק המקוון ובוחרים להוציא 80% + מתקציב המדיה שלהם על שיווק מסורתי. זה משאיר הזדמנות לרבים מאיתנו ליצור תוכן בפלטפורמות אלה לבניית קהל. נכון לעכשיו, אנו רואים רק קומץ מאמצים מוקדמים ממנפים את כוחם של הכלים הללו. הלוג של וויל סמית קופץ לראש. זה מהלך חכם של שחקן נהדר ואיש עסקים לא פחות גדול. וויל המשיך להתעדכן והבין כי באינטרנט היא המקום בו תשומת הלב נמצאת.
בימינו, אין שום דבר שמונע מאיתנו ליצור קליפים, סצנות, מכנסיים קצרים, פודקאסטים ולהשתמש בהם כדי לבנות קהל בפלטפורמות האלה. כן, הכישרון תמיד ינצח. אבל עכשיו, אולי בפעם הראשונה בהיסטוריה, תוכלו להגיע לצרכן הסופי בכוחות עצמכם. אתה יכול לעבוד מחוץ למערכת כדי לבנות מינוף ותשומת לב באופן שיקבל את תשומת הלב של המערכות.
זו הזדמנות שאין שני לה, שכולנו ננצל אותה. התחל לחשוב כמו סוכנות מדיה והתחל לבנות את הקהל שלך, זו הדרך החדשה!
עקוב אחר אשלי: פייסבוק | אינסטגרם | טוויטר